Bereik

Contactmomenten
icoon print
Print 4.829.000 lezers
icoon online
Online 89.230 bezoekers 210.144 pageviews
icoon social
Social 5.350 volgers

Middelen

Print

Reclame in gedrukte media scoort nog steeds hoog. Dat geldt zeker voor de magazines en specials van de ANWB: wij hebben al 130 jaar trouwe lezers... Lees verder

Print

Reclame in gedrukte media scoort nog steeds hoog. Dat geldt zeker voor de magazines en specials van de ANWB: wij hebben al 130 jaar trouwe lezers.

Print blijft effectief

Nederlanders houden van lezen. Ruim één derde leest een tijdschrift, krant of boek als de tv aanstaat. Ieder magazine wordt zo’n drie keer opengeslagen en voor een gedrukt magazine nemen mensen langer de tijd dan voor een online magazine. Mensen zien uw boodschap dus vaak.

Uw doelgroep laat zich inspireren

De ANWB magazines sluiten aan bij specifieke leesbehoeften. U kunt uw boodschap dus gericht brengen. Bovendien leent print zich perfect voor storytelling. Mensen hebben interesse in het verhaal van een merk en aankoopbeslissingen nemen ze het vaakst op basis van gedrukte media.

Uw boodschap crossmediaal

De merkvoorkeur van mensen is het best te sturen in magazines en specials. Print hoort dus thuis in uw totale mediacampagne. In combinatie met tv en online is uw boodschap het meest effectief. Vooral 25- tot 44-jarigen verdiepen zich online in een merk op basis van een boodschap in een printtitel.

Bekijk de mogelijkheden voor print

Branded content

Branded content is een effectieve manier om een commerciële boodschap te brengen. Verpakt in magazinepublicaties scoort uw boodschap hoog... Lees verder

Branded content

Branded content is een effectieve manier om een commerciële boodschap te brengen. Verpakt in magazinepublicaties scoort uw boodschap hoog.

Mensen lezen liever een gesponsord artikel dan een standaard advertentie. Branded content komt geloofwaardiger over en wordt sneller geaccepteerd. Het effect is daarom ongekend hoog. Door onbewuste beïnvloeding kunt u de houding en het gedrag van mensen beïnvloeden. Geniet uw merk al enige naamsbekendheid, dan zal branded content uw merknaam sterker maken.

Van logo tot maatwerk

De mediaspecialisten van de ANWB hebben veel ervaring met branded content. De drie belangrijkste criteria voor succes zijn: relevantie, verrijking en subtiliteit. Alleen een subtiel gebracht relevant artikel zal uw campagne verrijken. Branded content werkt het best als aanvulling op andere middelen. Wilt u weten hoe u branded content kunt inzetten? Wij nodigen u graag uit voor een oriënterend gesprek.

Bekijk de mogelijkheden voor branded content