Bereik

Contactmomenten
icoon print
Print 89.000 lezers
icoon online
Online 83.696 bezoekers 338.034 pageviews
icoon nieuwsbrief
Nieuwsbrief 20.000 abonnees
icoon social
Social 15.250 volgers

Middelen

Online

Binnen de onbegrensde mogelijkheden van internet is het de ANWB gelukt een waardevol netwerk te creëren. Daar kunt u van profiteren... Lees verder

Online

Binnen de onbegrensde mogelijkheden van internet is het de ANWB gelukt een waardevol netwerk te creëren. Daar kunt u van profiteren.

Online advertising werkt

Uw merk profileren via online branding, traffic genereren voor uw website of online bezoekers aanzetten tot actie. Wat uw doel ook is, het online netwerk van de ANWB leent zich perfect voor online advertising. Het bereik is gigantisch: anwb.nl heeft ruim 5 miljoen unieke bezoekers per maand.

Uw doelgroep gericht aanspreken

Binnen de thema’s vakantie, vrije tijd en mobiliteit heeft de ANWB diverse online omgevingen gecreëerd. Met relevante content voor specifieke doelgroepen. Dus wie u ook wilt inspireren, via onze online media spreekt u uw doelgroep heel gericht aan. Van wandelaars tot motorliefhebbers.

Direct doorklikken naar aanbod

Een paar feiten over online advertising: 70 procent van de internetters staan open voor aankopen via een website en 60 procent wil kunnen doorklikken om een product direct aan te schaffen. Ook klikken internetters vaker op beeld dan op tekst. Het is dus echt zo: uw boodschap online brengen werkt.

Bekijk de mogelijkheden voor online

ANWB Winkels

Jaarlijks bezoeken 12,5 miljoen mensen de ANWB Winkels. Wat blijkt: nog steeds wil 40 procent een product kunnen aanraken voor de aankoop... Lees verder

ANWB Winkels

Jaarlijks bezoeken 12,5 miljoen mensen de ANWB Winkels. Wat blijkt: nog steeds wil 40 procent een product kunnen aanraken voor de aankoop.

Welkom in de ANWB Winkels

De ANWB heeft winkels van Groningen tot Sittard. Echte winkels, waar je kunt binnenlopen voor kwaliteitsproducten, advies en ledenvoordeel. Vaak is een bepaald product alleen te koop bij de ANWB. Hoe fijn is het dat je het dan kunt aanraken, uitproberen én direct kunt meenemen?

Groot succes

De ANWB Winkels blijven onverminderd succesvol. Van de in totaal 12,5 miljoen bezoekers per jaar is 46 procent tussen de 25 en 40 jaar. Wilt u meeliften op dit succes? Traffic naar de ANWB Winkels genereert u makkelijk met huis-aan-huisfolders. Wij nodigen u graag uit voor een oriënterend gesprek.

Evenementen

Mensen houden van evenementen. Uw merk presenteren op een beurs of event is een unieke kans om goed gezien te worden... Lees verder

Evenementen

Mensen houden van evenementen. Uw merk presenteren op een beurs of event is een unieke kans om goed gezien te worden.

Evenementen maken loyaal

Verspreid over het jaar organiseert de ANWB allerlei toeristische beurzen en evenementen. We zijn trots om te kunnen vermelden dat de opkomst altijd hoog is en de sfeer bijzonder goed. Een event is daarom de perfecte gelegenheid om een product of dienst in de markt te zetten. Of om het imago van uw merk te versterken.

Iets extra’s voor uw klanten

Evenementen zorgen voor loyale klanten. Mensen zien dat u iets extra’s doet. U neemt deel aan een feestelijk evenement en u neemt de tijd om iedereen te woord te staan. Dat waarderen mensen: zij ervaren uw merk positiever en zullen eerder besluiten tot aankoop. Bijkomend voordeel: u staat in direct contact met uw klanten.

 

Print

Reclame in gedrukte media scoort nog steeds hoog. Dat geldt zeker voor de magazines en specials van de ANWB: wij hebben al 130 jaar trouwe lezers... Lees verder

Print

Reclame in gedrukte media scoort nog steeds hoog. Dat geldt zeker voor de magazines en specials van de ANWB: wij hebben al 130 jaar trouwe lezers.

Print blijft effectief

Nederlanders houden van lezen. Ruim één derde leest een tijdschrift, krant of boek als de tv aanstaat. Ieder magazine wordt zo’n drie keer opengeslagen en voor een gedrukt magazine nemen mensen langer de tijd dan voor een online magazine. Mensen zien uw boodschap dus vaak.

Uw doelgroep laat zich inspireren

De ANWB magazines sluiten aan bij specifieke leesbehoeften. U kunt uw boodschap dus gericht brengen. Bovendien leent print zich perfect voor storytelling. Mensen hebben interesse in het verhaal van een merk en aankoopbeslissingen nemen ze het vaakst op basis van gedrukte media.

Uw boodschap crossmediaal

De merkvoorkeur van mensen is het best te sturen in magazines en specials. Print hoort dus thuis in uw totale mediacampagne. In combinatie met tv en online is uw boodschap het meest effectief. Vooral 25- tot 44-jarigen verdiepen zich online in een merk op basis van een boodschap in een printtitel.

Bekijk de mogelijkheden voor print