Bereik

3.451.175 oplage
11.235 pakketten afgenomen

Aanpak

Op vertoon van de ANWB-lidmaatschapspas ontvingen leden in een Autotaalglas-vestiging een gratis servicepakket. Bovendien maakte men kans op een weekend rijden in een Mini Cooper, door inlevering van de Cover-pas die op iedere Kampioen zat geplakt.
Middelen: Inzet van coverpas+ middenpagina Kampioen, actiepagina op de eigen site en op die van ANWB. Online bannering, Adwords en social media. Groot interview in de special Onderweg en aandacht in het Weer op Weg-magazine van de wegenwacht.

Conversie

Zonder aantallen te noemen, beoordeelde Autotaalglas de resultaten van de campagne als positief: veel respons, tevreden leden én franchisenemers.

Er is geen andere vereniging met zo’n bereik naar de particuliere klant. Bovendien biedt het portfolio van de ANWB voldoende aanknopingspunten voor een langdurig en veelzijdig samenwerkingsverband.

Commercieel directeur Autotaalglas Bob Werensteyn

Kampioen x Autotaalglas spread